Here without you.

Helt ensam, en regnig Lördags kväll. Börjar vänja mig lite smått nu att mamma jobbar mycket kvällar! Saknar faktiskt henne om kvällarna, vi som brukar prata så mycket. Istället sitter jag och pratar för mig själv om allt som har hänt på dagen osv. Nej, det gör jag inte. Men skulle kunna göra det med den smarta hjärnan jag har, plus att det går i släkten att snacka för sig själv, haha!

Ikväll är i alla fall bara jag, Robin och pappa hemma. Blev kinamat från något nytt ställe i Bjuv!! Det var varken gott eller aptitligt kan jag ärligt säga...Har man redan ångest över sin otränade kropp så blir det inte bättre med kycklig och fettsås, haha! Nej, det var första och ända gången jag åt köpemat därifrån...

Resten av kvällen kommer väl gå ut på att rapa kokosmjölk, dricka
Coca-Cola och kolla på Fotboll (Sverige-Portugal)...        HEJ !


Postat av: Jonas

Som jag känner igen mig. Här sitter jag och nynnar med i dåliga låtar från mitt urholkade iTunes-bibliotek i min ensamhet.



Får man gå med i din klubb?

2008-10-11 @ 20:12:29
URL: http://greddfil.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0