I väntan på jobbet.

Snälla som dom är på jobbet, så gav dom mig tre nätter på rad :)!
Nu var det inte längesen jag vaknade efter min sköna sömn... och snart är det dax att köra till Helsingborg! Varje gång jag ska jobba blir jag så nedstämmd. Jag orkar verkligen inte jobba men när jag väl har tatt mig till jobbet så är det inga problem! Nu är det ju knappt lönt att jobba känns det som... Börjar 21:00 och slutar 07:00 i morgon bitti! Blandade känslor - vill bara sova!

Nu loggar jag snart och med hopp att det finns en del att göra inatt :)

Postat av: Jonas

Oj, jobba natt är lite jobbigt :) Men det fixar du!



Jag tränar på Natilus, badhuset!



Kram påre

2008-10-13 @ 21:53:44
URL: http://greddfil.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0