I'm walking on sunshine

Klockan är, fortfarande rund och runt 04:00 på morgonen och jag är grymmt trött! Tänkte dock slänga in ett litet inlägg om kvällens lilla händelse :)

Vid 19:00 körde jag till min kära vän Mikael som skulle ha en liten get together/reunion... Det var bara till att sätta sig i bilen och köra till några av mina saknade och trogna vänner.
Kvällen blev faktiskt lyckad och jag hade jätte kul, men det roliga slutade på väg hem... Nicklas (som jag trode var min vän) höll på konstant från baksätet i minst en halv timme! Bl.a. ta av mitt nackstöd, dra lite i handbromsen, prata högt och ja, en massa annat skit hade han för sig. Ganska skönt när han hade kommit hem!

Hur som helst så var det kul att träffa vårt lilla gäng igen och speciellt Steffi och Micke för att vara helt ärlig!
Micke, du och jag som tog en cigg minst varannan dag innan? Hur kunde de gå mer än en månad sen vi sågs sist?! Jag menar, vi är trots allt Max och Max!
Jag har blivit dålig på att hålla kontakten med folk på sista tiden...  en sak är säker- det måste bli en rejäl förbättring på det!


Sleep tight .

Postat av: Jonas

Hahah, ja Nicklas är en speciell människa efter lite % i blodomloppet :)



(psst, kolla bloggen nu då)

2008-10-11 @ 09:38:11
URL: http://greddfil.blogspot.com/
Postat av: Sara

Jonas - Jo tack... Påminn mig att jag aldrig ska köra han när han är full ;)

2008-10-11 @ 14:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0