In this crazy life

Har inte kunnat blogga på hela dagen. På något konstigt sätt har inte Publishme.se funkat på min dator, konstigt!

Hur som helst så slapp jag löpning runt Mölledammarna idag, YES!!! Ingen som hörde av sig och då struntade jag naturligtvis också i de, haha!
Det har varit en lugn kväll... Sov ett tag på soffan innan, alltid lika skönt att sova! Sen blev det tv kväll. Jag började kolla på Se upp för dårarna sen sappade jag och kollade  på den sista timmen av BodyGuard och när den var slut så kollade jag på den sista halvtimmen av Pretty Woman...

Nu är jag trött i huvudet efter allt sappande så det är dax att sova :)
Godnatt.


Postat av: Jonas

haha, ja, det rann ut i sanden. Tråkigt för dig då att jag har en lapp här hemma där man får träna gratis på mitt gym. Så du får ju följa med dit istället!

2008-10-13 @ 00:00:32
URL: http://greddfil.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0