Jonas är en knubbig bebis säl...

... men en bra sådan, måste jag ju tillägga eftersom vi nu har fått för oss att vara snälla mot varandra! Fråga mig inte var den dumma idén kom ifrån för det har jag ingen som helst aning om! Det var något som bara ploppade upp igår på Mickes fest! Förresten, när jag kallade vår egna lilla Judas för "uppmärksamhetsbög" på Helsingborgsfestivalen, fick jag grymmt dåligt samvete! Många kan ta mig som rå och elak ibland men innerst inne har jag (i många av fallen) jätte dåligt samvete om jag säger något elakt. Faktiskt är jag en väldigt glad (skrattar alltid) och positiv tös.

En dum sak vi också kom på igår var att jag, Niklas, Jonas och Micke skulle springa en av slingorna runt Mölledammarna i morgon. Varför gick jag ens med på det? Jag glömde nämna lite längre upp i texten att jag kan vara väldigt dum/korkad ibland också. Det bjuder jag på! Hur som helst så har jag mega ont i min rygg idag, tack sjukgymnasten. Kanske inte ens blir någon löpning i morgon... Annars får jag stå med en cigg i munnen och vattenflaskor till pågarna!

Ps. Om man ska vara en av "oss", måste man tåla all mobbing som pågår. Vi klarar inte en dag tillsammans utan att mobba varandra! I varje mening kommer det ut något taskig från våra munnar. Jag har undrat många gånger om jag kommer ta livet av mig pågrund av det (ironi).... Men om jag får ta emot någon skit, så jag ger ju tillbaka det dubbla. I slutändan blir nog alla nöjda ändå ;) ds.

(http://greddfil.blogspot.com) - Jonas blogg :P

Postat av: Jonas

Jag tycker att det är kul att vi är snälla mot varandra. Det blir mer balans i universum då :) Men det är klart det måste mobbas lite också dra i håret.. :)

2008-10-11 @ 19:32:42
URL: http://greddfil.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0