HIF - KALMAR FF (1-0)

Var och kollade på HIF-Kalmar FF igår med Ejlin :P Jag som trodde att det skulle bli det tråkigaste jag hade varit med om ... Men det blev de inte alls! Jag hade super roligt, haha!!
Det var inte bara matchen som var rolig... pausen var också jävligt rolig ;) haha!

Den dåligaste raggningen jag och Elin har varit med om..
En kille kommer fram till mig och frågar om jag har en cigg han kan få... Snäll som jag är får han en cigg och får låna tändaren!
Han: "TACK, du är en riktig ängel"
Jag: "Jovisst jag vet, glorian glömde jag hemma."
.......killen och hans kompis står kvar och efter ungefär en halv minut:
Han:
"Hej förresten...Christian!"
Jag: "Hej Sara!"
Han: "Bor du här i Helsingborg?"
Jag: "Nej, i Billesholm!"
Han: " Brillesholm, Jahaa!"
Jag: "Nej, B I L L E S H O L M !"
Han: "Jaha"
......................................................... tiden tickar..
Han: "Nä vi ska väl röra på oss, men tack så jätte mycket för ciggen."

Dom gick 10 meter bort och hans kompis asgarvade åt honom!! Vi också för den delen!! hahahaha.
Om man ska ragga får man väl ha något på lager att ha att prata om eller åtminstonde va sig själv! Va lite trevligare och låssas INTE röka om man verkligen inte kan ;) hahaha!

HEJSVEJS !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0