Sleden Lördag (:

Igår blev det ju utgång som vi hade planerat! Helt galet var det, som alla andra gånger jag umgås/festar med Sandra och Emelia :)

Först käkade vi lite och hade en "lugn" förfest hos mig . Sen bar det av till Helsingborg!! Redan inne på Stinsen började tabbarna trilla in! Lilla jag spillde ut halva min cider över Sandras byxor, haha! Och jag lovar Sandra det var inte meningen, som jag skämmdes! Men shit happens?! Sandra och Emelia trillade inne på Crom, där tappade dom balansen och mosade varandra! Nu kommer det bästa....... nattamaten! Utanför 7eleven står Janne med sin korvalua som alla andra helger. Vi är trogna kunder och har som tradition att handla en korv innan vi sätter oss på knutan och väntar på skjutsen! Igår festade vi till det riktigt mycket, vi fick varsin hjärtklubba på köpet!

Hoppas att alla som var inne på knutpunkten inatt inte har allt för mycket sår i öronen efter min och Sandras skönsån :P


Hejsvejs !


Postat av: sandra

haha, inga sår i öronen får jag hoppas. vi sjöng ju så vackert ;P vilken kväll. helt galet.

2008-09-21 @ 01:22:33
URL: http://sandrapersson.webblogg.se/
Postat av: sandra

haha, inga sår i öronen får jag hoppas. vi sjöng ju så vackert ;P vilken kväll. helt galet.

2008-09-21 @ 01:22:33
URL: http://sandrapersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0