29 April

Godkväll allihopa.

Om ni är intresserade så har jag gått och blivit sjuk... Typ 38-39 graders feber och i mellanåt är jag helt väck i huet! Inte nog med det så har jag migrän när jag vaknar på morronen och så mår jag illa stup i kvarten...

Men istället för att klaga vidare så kan jag berömma det superfina vädret vi har (inte för att jag kan njuta av det) men det känns verkligen som sommar.
Påtal om sommar så har jag börjar planera min 20 års fest, som ska äga rum i början av Juni! Det blir tält i trädgården istället för att hyra lokal och det kommer säkert blir skit bra :)

Jag längtar till den dagen så man kan spendera den med alla jag tycker om så mycket <3


Postat av: Elin

Jag längtar oxå till din 20 årsdag & fest ;) Tjooho! men krya på dej gumman.

2009-04-30 @ 09:13:50
URL: http://eejjlin.blogg.se/
Postat av: Nina

38-29 graders feber? Det var som fan!! Nått liknande har jag aldrig varit med om ;)

2009-05-06 @ 23:03:51
URL: http://ninazyszczak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0