Bil j*vlel !

När jag köpte min begagnade lilla Colt så visste jag att den verkligen inte håller livet ut... Men jag har inte ens haft bilen ett år och det är mycket med den som har gjort mig grymt besviken! Som t.ex. igår, jag och Emma skulle köra in till stan och när vi var på väg så small det till i bilen... Antagligen den där vajern till kopplingen! Pappa menade att "det ända som kan hända det är att den går av och då går det inte att frikoppla."! Jippii vad roligt, woho!

Nu ska jag verkligen börja spara pengar så jag kan köpa mig en nyare fin och körbar bil som går att lita på i några år! Jag skulle aldrig kunna köra till Ullared med min bil nu när man vet om detta! Jag behöver en ny ullared bil så enkelt är de ;)


Plötsligt så händer det - det är nog dags för mig att köpa mig en trisslott ;)


Postat av: Josse

Ojoj det dä låter inte så roligt måste jag säga..vad ska man göra med dom där bilarna va..

Men om du vinner massa pengar kan vi inte fly sverige ett tag då hihii...=P men nu är det snart fest tajm och Entre tajm hehehe

2009-04-13 @ 11:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0