Like A Suicide Bomber

I morse gick jag upp med tuppen. Vid 08:15 skulle jag infinna mig på Fysiologiska Avdelningen på Lasarettet.
Eftersom läkarna inte förstår sig på mina plötsliga blodtrycksfall och svimmningskänslor så ska jag ha EKG övervakning i 3 dygn nu... På Torsdag eftermiddag ska jag dit igen och lämna in den såkallade "bandspelaren" som registrerar min hjärt aktivitet.
Det första jag sa när jag kom hem och såg mig i speglen var: "FAN, jag ser ut som Achmed (en självmordsbombare)!"

Och när jag körde hem från skolan innan var där ett gäng poliser som skulle ta alkotest och sånt mitt i Bjuv... Tänk om dom hade stannat mig!!?? HAHAHA.... Dom hade ju fått panik när dom hade sett alla sladdar jag har på mig... "HÄNDERNA ÖVER HUVUDET OCH NER PÅ MARKEN ANNARS SKJUTER VI"... haha.
 

Jag tror att jag ska stanna hemma (eller åtminstonde i närheten) så jag inte råkar illa ut ;)
Ciao.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0