Lunch rast!

På tisdagar går jag först mellan 08:30 - 12:00 sen börjar jag igen 14:20 i skolan. Jag har tur att jag bor så pass nära skolan så jag kan köra hem på mina håltimmar! Denna rasten har jag utnyttjat ganska effektivt faktiskt.

Jag ringde och pratade med min personliga tränare innan! I morgon ska jag ta mig till gymmet så han ska lägga om mitt träningschema så att jag blir bra i min rygg snart! Ibland har jag så ont i ryggen att det blir jobbigt när jag ska ta mig upp ur sängen! Jag vill ha bort mitt onda nu nu nu.....
Eftersom jag har haft så ont i ryggen efter krocken har jag bara kunnat simma och inte kunnat utnyttja gymmet. Jag har inte varit på gymmet på hur länge som helst och jag måste verkligen komma igång!

Jag ringde till min dator support också... Mitt Norton internet security har gått ut och jag kommer inte ha något virusskydd nu på minst en månad! Det gäller att min dator är avstängd så jag inte får virus!!! Sicket skit med allt tekniskt, HATA!


Nähe, nu ska jag ta mig en macka sen ska jag köra till skolan igen!

Postat av: Anonym

sv: tack vist e den =) vill ha den nu nu...ah låter toppen, nej inte för långt måste ju kunnat ta oss hem till våra änglar ju =)

2009-04-14 @ 21:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0