Underbart väder :)

Det är fint väder idag igen och jag älskar det mer och mer :) Jag längtar otroligt mycket till sommaren och till Kreta, hihi! Det ska bli så jävla roligt!

I morse när jag hade vaknat så ringde jag min älskade Stephanie <3 Hon är guld värd den tjejen... Jag känner verkligen att jag kan prata med henne om allt och jag vet att hon lyssnar på mig och hjälper mig om det skulle vara något! Idag behövde jag prata av mig lite och det blir till något roligt när jag pratar med henne! Man ska inte gå och grubbla för mycket!! <3

Men om ca en timme ska jag köra och hämta Elin sen ska vi och jobba... Jag ska gå bredvid med henne och Josse ikväll, hoppas att dom söta liven tar hand om mig ;)!!??


Ha det bra =)


Postat av: Elin

Hoppas vi gjorde det? Är jätteroligt att du jobbar lite med oss. :P Vill oxå ha sommar, och kreta! Läängtar.

2009-04-06 @ 22:25:09
URL: http://eejjlin.blogg.se/
Postat av: Steffii

BOB OCH BULAN genom ALLT ( v )

2009-04-07 @ 10:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0