Ullared

Igår morse vid ca 7 tiden, körde jag och mamma till Ullared :). Ska jag vara ärlig så kändes det inte som att jag var speciellt vaken just då, men det gick över efter en timme ungefär.
Eftersom det var ett "ryck" att köra dit så blev det mesta impuls-köp som hamnade i mina kassar. Jag köpte bl.a. handdukar, äggkoppar, grillbestick, en tavla, en jacka och lite till. Lite "flytta hemmifrån" - saker var ju självklart för mig att köpa där uppe. Nu har jag nog snart det mesta, förrutom en soffa :D haha.

När vi kom hem från Ullared så la jag mig på soffan och somnade nästan, skönt att komma hem och lägga sig på soffan efter en tur på Ullared kan ni tro! Sen var middagen klar och då åt jag, efter det la jag mig i sängen och somnade nästan igen. Som tur var så ringde Richard så istället för att somna så körde jag till han.
Meningen var att vi skulle till Viskängen och spela Kubb och lite sånt men det hade inte varit så roligt att sitta där eller spela Kubb i regnet, så det blev en film och lite mys hos han istället <3.


Om ca en timme ska jag bege mig till jobb :). Tänk att jag har fått Vik på 3,5 år, haha! Så jävla härligt.
Snart flytta? YEPP YEPP YEPP !


Ha de bra.
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0