2009/12/01

Tänk att det redan är den 1 December idag! Tiden har gått jätte fort detta året och speciellt efter sommaren känns det som.

Idag är det dags för alla små söta barn att öppna första luckan i sina Julkalendrarna ;)! Det är även dags för mig och Elin att öppna våra också, haha! Det bästa är att Elin bara har en och jag har tre st.
Så jag öppna mina nu ikväll när jag kollade på Julkalendern på tv. Den var verkligen inte bra någonstans så den ska jag inte se fler gånger!

Hur som helst så ska jag inte göra något speciellt resten av kvällen! Det blir väl att åka till Richard (snart förhoppningsvis)! Han har hållt på att flytta till sin lägenhet idag och jag har inte sett lägenheten enu så det ska bli kul att se den :)!


Ha en bra kväll :)
Puss & Kram


Postat av: Elin

hörredu jag har faktiskt två st ;) haha. galet gott, kommer aldrig bli för stor för chokladkalendrar ;D

2009-12-02 @ 15:28:51
URL: http://eejjlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0