Inte bara en dålig hårdag!

Igår kväll körde jag till Richard, jag var hos han ca 21:30. Han är världens bästa pojkvän ska ni veta! Jag tycker om  honom fruktansvärt mycket ♥!

I morse när Richard körde till jobb skulle jag köra hem! När jag kommer till bilen ser jag att sladdarna under ratten bara hänger och är helt sönder! Någon fattig j*vel har fantomme gjort inbrott i min bil! Dom/den har brutit upp passagerar låset/hantaget, dörren var böjd och inredningen vid ratten var knäckt på mitten + sladdarna då!
Köss mig i r*ven! Shit att man kan vara såhär sur och irriterad!

Denna dagen började i alla fall inte alls bra!! Hoppas att den slutar lite bättre!
Nu tänkte jag ringa och tjöta lite med Elin, hoppas att jag inte stör henne. Jag behöver min ängel ♥ Hon är en så härlig, snäll och bra vän. Jag älskar henne ♥

Postat av: Elin

Naw, gumman <3 jag finns alltid här för dig, du stör aldrig! love you.

2009-12-05 @ 15:25:39
URL: http://eejjlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0