2008 i sammanfattning

Gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
Tog studenten och körkort

Höll du några nyårslöften?
Jag hade inga, men har för år 2009 :)

Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur var.

Vilka länder besökte du?
Danmark, om det räknas?

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

Nej, inte vad jag vet


Vilket datum från 2008 kommer du alltid att minnas?
5 Juni, när vi tog studenten och den 23 Juli, när jag klarade körkortet

Vad var din största framgång 2008?
Bra slutbetyg från gymnasiet och jobb på Lasarettet i Helsingborg

Största misstaget?
Inga misstag har gjorts vad jag kan komma på

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Min mystiska sjukdom (blodtrycksfall och svimmningskänsla)

Bästa köpet?

Många köp var bäst måste jag säga

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Balen, studenten, en stor del av våra galna fester och nära och kära

Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2008?
Bl.a. studentsången, "Dancing in the moonlight" mfl.

Vad spenderade du mest pengar på?
Bilen och kläder tror jag.

Var du gladare eller ledsnare år 2008 jämfört med tidigare år?
Nej, det var jag inte. Man har ju sina "ups and downs"

Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåts med vännerna mer efter studenten och sparat mer pengar.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat pengar och ätit onyttigt

Hur tillbringade du Julen?
Först med min kusins familj och släkt sen med mamma, pappa, Tobbe, Robin, Elin, Dick, Fia och Michelle


Blev du kär i år?

Nej, bara förtjust :)


Största musikaliska upptäckten?
Massor med bra musik

Något du önskade dig och fick?
Ett armband från Thomas Sabo + 3 berlocker och en massa mer.

Något du önskade dig men inte fick?
Nej

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag var på körskolan för att plugga Teori sen mys hemma med familjen på kvällen :)

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Alldeles säkert men jag är hel nöjd med år 2008

De bästa nya människorna du träffade?
Bl.a. Mikke, Niklas, Elin, Josse och Steffi <3



Tack till alla som har hjälpt mig att få ett lyckat år (2008)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0