Dagens

Humör: Nästintill strålande och skrattigt och jävligt!
Gjort: Varit i skolan och fikat med Elin P.
Planer: Åka en runda med Emma sen ? vi får se.
Ser på: Dator skärmen..

Lyssnar på: Frida - Upp och Hoppa, Haha :)
Läser: Ingenting.
Dricker: Vatten.

Äter: Ingenting, har precis ätit middag.
Bästa: Att jag har en familj och nära och kära som jag älskar jätte mycket och tak över huvudet.
Sämsta: Att Tobbe är i Kläppen, har ingen att bråka med.
Väder: Mörkt och kallt.
Kläder: Jeans, ett nytt mint-grönt linne och grå hood tröja!
Vill ha: Sommar, sommar, sommar !!!!


Postat av: Emma

Just det, det kan vi ju göra :) men då är det bäst att jag kör, för mamma ska passa Leon och kommer och lämnar honom i bjuv när vi slutar :) men vi hörs i morgon då, kan messa dig när jag är på väg till dig :) Pusss

2009-01-29 @ 17:57:34
URL: http://sosexyalmostevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0