En sleden fredag.

Idag körde jag till och med tidigare till skolan för att jag skulle hinna hämta ut mina böcker innan Historia lektionen började... Nä, då kunde hon inte hitta böckerna jag skulle ha så hon sprang och letade efter dom i en halvtimme (till klockan var 11:00 och lektionen började 10:30). Jätte roligt att komma försent till den andra lektionen när jag inte var på den första heller (historian och matten krockar på torsdagar, så jag befann mig på matten igår istället). Men men, Egypten var väl trevligt att läsa/höra om!!

Efter skolan körde jag hem och slängde i mig en macka sen körde jag till Nautilus. Nu ska det börja gymmas för fulla muggar. Jag ska stärka upp mina ryggmuskler och magmuskler för att inte ha så jävla ont i ryggen hela tiden! Nu när jag har varit hemma i ca två timmar och hunnit slöa till det lite, så är jag lagom trött efter träningen och efter middagen. Jag antar att det får bli en kass film och en tupplur nu!



Puss&Kram  .


Postat av: Prinsessan Mariah

rolig blogg :D

2009-01-11 @ 13:17:07
URL: http://prinsessanmariah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0