...

Ibland är man dum och eftertänksam, så är det bara. Man agerar före och tänker efter. Det är så människor gör! Man känner att det är en bra grej för studen, men sen i efterhand kommer man på att allt var ett sned steg...
Jag vet om att jag bregriper så mycket mer så jag förstår allvarligt talat inte vad jag tänkte på just då! Det är ingens fel, det blev bara så ....

Tack Steffi för att du kan smälla in vett i huvudet på mig ibland, för det behövs tydligen ;) Du är min räddare i nöden och har varit många gånger nu tycker jag <3



Allting har en mening & allting löser sig till slut    ...


Postat av: Emma

Det gick bra, kan berätta i morgon :) men schh, en hemlis än så länge ;D

2009-01-08 @ 21:04:12
URL: http://sosexyalmostevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0