Gott Nytt År 08/09

Jag trodde att gårdagen skulle bli otroligt stressig men så blev det inte som tur var. Jag fick sluta från jobb redan 13:45 så jag hann med allt, gott och väl, som skulle göras innan gästerna skulle komma :)
Snälla Josse gjorde ve mitt hår, det blev jättefint måste jag säga, tack gumman! Hur som helst så hade alla kommit till oss vid 18:00. Preve och Erik hade gjort fläskflié gryta och till det hade vi skivad potatis och sallad. Hur gott som helst, det receptet ska jag lägga vantarna på, mums. Till efterrätt hade vi min supergoda kladdkaka, jag tackar för berömet och dom som sa att det var en tio poängare. Fan vad jag är bra :)!

Vid 20:00 åkte vi vidare hem till Erik. Gott, onyktert och roligt folk på festen.
Vid 12 slaget var jag så otroligt glad för ett roligt avslut på år 2008 och när vi sen hade gått och lagt oss var jag dessutom glad för en superbra början på år 2009 .

Dans, trams, dricka, hicka. Skratt, fnatt, bål, SKÅL! 
TACK allihopa för en super rolig och oförglömlig nyårsfest <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0