ingenting förvånar mig längre

Jag skrev precis ett väldigt långt blogg inlägg för att avreagera mig... Men lika fort som jag hade lagt upp det, så tog jag bort det! Om jag avreagerar mig på det sättet vet jag vilket skitsnack som hade börjat gå. Så nu börjar jag om igen.

Jag känner mig som en hackig skiva, om och om igen... Repeterar allt, precis allt.
Jag svarar för mig själv när jag skriver att jag inte orkar med sånt här längre. Hädanefter kommer jag köra mitt eget race och så kommer det vara. Ska ni hatta fram och tillbaka så varsågoda men blanda inte in mig i er skit.



ingenting förvånar mig längre,
tack för mig och ha de bra
:)

Postat av: steffii

de e rätt hjärtat !

2009-01-04 @ 12:06:00
URL: http://steffiisteff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0