It's been a long, long time.

Denna kvällen hör inte till mina vanliga kvällar... Jag körde till Malin och skulle flabba lite skit och helt plötsligt så var vi några stycken från vår gamla nyårsfest (som ägde rum för två år sen hos Oskar)... Där satt vi och pratade minnen från den festen, som vi nog aldrig har gjort tillsammans innan. Dom minnena var helt otroliga, både roliga och pinsamma minnen (mycket censur). Men det roliga överväger starkt. Det är en av mina bästa nyårsfester och den kommer jag alltid att minnas :) Men vem fan trodde att vi skulle sitta och snacka om den jävla festen en kväll som denna? Inte jag i alla fall.

08-09's nyårsfest var såklart också en av dom bästa... Dom två får dela på en första plats. Dom är roliga på varsitt sätt och tur är väl det. 


Hoppas aldrig för mycket och tänk på vad ni gör,
tack för mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0