Jag älskar dig <3

Stephanie Netzén, du är en av mina absolut bästa vänner! Från den dagen vi träffades första gången, så har vi hört ihop som ett pussel.
Jag förstår inte hur jag hade klarat mig utan dig idag. Med dig kan jag prata om allt, absolut allt som finns att prata om. Det gör jag inte med vem som helst. Jag känner en viss trygghet när jag pratar med dig för jag vet om att du inte berättar det vidare till någon. Du har en förmåga att omvända en dålig grej (vad som helst) till en mycket positiv grej och du gör, genom det, mitt liv lättare att leva

Jag ställer upp för dig i vått och torrt. Dag som natt. Du är en stor del av mig och jag behöver dig!
Jag älskar dig Stephanie Netzén ( v )


Postat av: Elin

Sv; Haha, jadu bra fråga. Ska fråga henne när jag träffar henne nästa gång : D

2009-01-15 @ 18:25:13
URL: http://eejjlin.blogg.se/
Postat av: steffi

så ja nu rinner tårarna från kinderna på mig ! fan sara vad hade jag gjort utan dig ?! Jag älskar dig !

2009-01-17 @ 17:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0