Min helg;

Fredag: Var i skolan, hade Historia lektion mellan 10:30-12:00! Skönt att sluta 12 en fredag kan jag erkänna :) Direkt efter skolan körde jag (med mig själv) till IKEA och gick en sväng. Jag införskaffade mig ett par nya gardiner faktiskt! Efter en sväng där inne gick jag in på Väla också, det var påtiden att köpa hem det där Champagne teet som är så fruktansvärt gott (MUMS). Det blev även en tunika på Gina Tricot och en choklad milkshake innan jag körde hem.

På kvällen var det meningen att jag skulle ha tankarna på Let's Dance men så blev det inte. Så min älskade vän Steffi kom direkt efter hon hade jobbat klart och räddade min tankar <3

Lördag: Det blev en välbehövd shoppingrunda med Michelle på Center Syd. Jag köpte en jack-liknande tröja på Carlings och ett midjebälte och ett par öronhänge på Gina Tricot!!
På eftermiddagen träffade jag Malin och Gb en snabb runda, ganska kul att titta på när dom två bakade pizza som skulle vara till kvällens fest, haha! Vid 19:00 körde jag till Oskar (+ Nicke och Malin) sen gick vi vidare till Gb och Alex (GBs 20 årsfest). Tack för att jag fick komma, det var jätte roligt fastän att jag var nykter och fastän att jag inte stanna så länge, hehe!
Vid tio tiden körde jag hem till Steffi. Dags för vårt prat om allt möjligt som går att prata om, det har blivit en vana nu, en bra vana!  Lördagen slutade när jag kom hem och gick och la mig vid ca halv 3 inatt.

Söndag: Jag gick inte upp med tuppen precis, en aning senare faktiskt! Åt frukost (för en gång skull) sen började jag med min engelska och matte läxa nästan direkt. Skönt att ha de gjort !!! Det får bli en lugn dag idag och skönt ska det verkligen bli.


Ha det nice och tack för denna helgen :)


Postat av: Steffii

ja tycker vi räddar varandra rätt ofta nu ;) hahah men de e lite kul ;) ja vi hade ju mysigt både i fredags och i lördags :) du e min kärlek ! ( v )

2009-01-19 @ 22:35:35
URL: http://steffiisteff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0