Min jätte lugna helg har varit såhär:

Fredag: Lugn kväll :) Körde till Klippan för att hämta Elin och då passade jag även på att köra lite tidigare för att hälsa på Josse och Rocky, Tintin var också där! Snackade lite skit och tog en cigg. Hämtade Elin sen körde vi hem :)

Lördag:  Jag och mamma körde till Maxi sen blev det ett besök in på Familia. Nu är jag ett par stövlar rikare :P haha. Impulsköp är nog det bästa!
Efter vi hade ätit middag så fick jag och Elin köra hem till henne i Klippan för hon skulle hämta några grejer som hon skulle ha med till Kläppen... När vi kom hem så hade min lilla trollgubbe, Niclas, brännt en mycket efterlängtad skiva till mig. Tack, honey! Jag ska betala tillbaka :D hahaha.
Sen började jag, mamma och pappa kolla på en film - "När mörkret faller" - en mycket sevärd film måste jag säga. För er som inte har sett den, se den (om ni gillar svenska filmer och filmer som är baserat på verkliga livet).
Vid 23 tiden körde jag och Malin in till Hbg för att kolla läget och så. vi fick oss några goa skratt faktiskt... Men det var ganska tråkigt för oss torrbollar så vi körde hem igen och flabba istället....

Söndag: Tobbe, Elin och co. åkte till Kläppen natten till idag. En hel vecka... Vad ska jag nu göra en hel vecka utan Tobbe?! Vi får la se. Men denna dagen har bestått av coca cola och matte läxa! Det ska ju göras så varför inte spendera veckans tråkigaste dag till det? Jo så nu är det nästan färdigt och det känns skönt!


Jag förstår inte var denna helgen har tagit vägen! Tiden har gått fort fastän att jag knappt har gjort någonting...
Aja, nu är det söndag kväll och det innebär TV tittande.
HejHej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0