Muskelknutte .

Nu är det dags! Idag har jag köpt träningskort. På Fredag börjar jag dagen (klockan 09:00) med ett träningspass där en gym kille/tjej ska hjälpa mig med vad jag ska träna osv.  därmed lägger personen upp ett schema till mig som jag ska följa och trappa upp. Detta ska bli spännande och väldigt roligt.
På Måndag så börjar jag, Josse och Elin på Hip Hop i Helsingborg... det ska också bli roligt! Vi får peppa varandra och (för min del) hopp om andra mått om ett tag.

Idag har jag även varit på Gecko och bytat min stav i tungan till en mycket kortare. Fy vad skönt det var! Men utan den överhuvudtaget kändes det jätte tomt. Den ska alltså inte ut förrän det verkligen är nödvändigt!
Efter Gecko körde jag och Tobbe till väla. Vi handlade vars ett par skridskor (tobbe köpte ett par till Elin).

Om man summerar kvällen så kan man säga att vi har bott nere på isen... Bambi på hal is, men riktigt kul ;)


( v )

Postat av: Elin

Det har varit en jätterolig dag/kväll. Särskilt på isen, ;D

2009-01-06 @ 10:42:27
Postat av: Emma

Aa, det gör vi :)

2009-01-06 @ 15:06:28
URL: http://sosexyalmostevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0