Onsdag

Idag gick jag upp i tid för jag skulle iväg och klippa mig vid 13:00. Så jag vaknade vid halv 10, tog ner mina väldigt dammiga gardiner och tvättade dom, åt frukost i lugn och ro med mitt älskade te och tidningen, diskade en mycket stor hög med disk, dammsugade och gick en runda med Battie i skogen. Sen var det bara att göra ve sig och släng på sig kläder och köra till frisören :)
Det är alltid lika spännande att klippa sig hos Lotte för hon är grymt bra på vad som passar en osv. Jag blev supernöjd över resultatet även idag, liksom alla dom andra gångerna jag har klippt mig hos henne. Idag blev det en mörkbrun färg och lite kortare än vanligt :) Jag kan ju säga att min såkallade "hästsvans" inte är så stor längre, hehe!
Jag tänkte lägga in bild på hur håret blev idag, men jag har inte tagit någon bild enu.. Får ta och fixa det i morgon :)

Efter besöket hos frisören körde jag och hämtade Elin i Kvidinge (bussjävelen hade gått sönder så jag körde och hämtade henne), sen tog vi en fika på Familia. Alltid lika roligt att träffa henne. Riktigt härlig tjej den där! När vi kom hem till mig så spelade vi två rundor bowling på Nintendo Wii... Ojoj, jag vann en gång för hilvide :P haha!


Hej Hej


Postat av: Elin

Du blev supersnygg i håret idag :) Tack självans för en trevlig dag. You are wonderbaar ! Puss.

2009-01-21 @ 21:52:44
URL: http://eejjlin.blogg.se/
Postat av: jenny

sv; jo, självklart. det ska jag :) haha !



vad har du gjort idag?

2009-01-22 @ 13:54:05
URL: http://jend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0