Så här har min dag varit:

Började dagen med en god frukost (hör inte till mina vanligheter), vad hade jag gjort utan mitt morgon te?!
Tanken var till och med att jag skulle gå ut med Batti en runda, diska och dammsuga innan jag skulle köra till skolan. Hur som helst så blev det inte så. Jag åt frukost i lugn och ro, tugga på min macka, njöt av mitt te och läste tidningen. Bara det att jag läste lite för mycket i tidningen så jag fick slänga på mig kläderna, borsta tänderna och ta mina saker för att hinna i tid till skolan... Men när jag kom ut till bilen så var där ju såklart is på rutorna - bara att sätta igång arbetet. Då passade jag på att ta min morgon cigg också! Skrapa rutorna och röka, det såg nog inte bra ut något av de ;) Skoldagen var inte så lång, 1½ timme bara så jag hann med allt annat efter skolan istället.

I eftermiddags körde jag och Tobbe och solade, grymt skönt och där blev ju lite tid över till en tupplur på ca 20 min.
Ikväll så körde jag och Emma till City Gross så jag kunde handla en resväska. Så nu har jag införskaffat mig en sån också... En grön och fin! Jag håller på att längta ihjäl mig till Kreta så det är helt otroligt!


Annars idag har bara tankarna flödat, i massor! Jag vill bli av med en del tankar men det löser inte sig på det sättet heller! Antar att jag ska snacka av mig och inte försöka skjuta allt åt sidan. Shit, detta är inte lätt på något sätt och vis. Varje kväll innan jag somnar så tänker jag på en massa, när jag vaknar så tänker jag igen, när jag kör bil så tänker jag en gång till... Det är när jag har tid över att tänka så tänker jag på en massa skit!
Men... Fine, nu ska jag lägga mig och försöka sova och inte tänka så mycket!!


godnatt.
peace & love <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0