Söndag.

Jag började ju dagen med att plugga engelska och matte! Det tog några timmar, men jag blev inte klar för de. Så jag får sitta med det ett tag i morron för att få det klart till på tisdag!
Jag fick även hämta Tobbe i Klippan. Dagens misstag = att hämta hem den överenergiska djävulen, haha. Nej, faktuom är att jag älskar min bror så mycket att jag behöver honom. Så egentligen var det bara kul att han ville komma hem!

Jag tog mig i kragen idag, efter 3 år och skickade ett mail till en gammal kompis, Elin. 3 ÅR! Jag blev faktiskt glad över att hon inte dissade mig. Nu har vi bestämmt att strycka ett streck över allt gammalt groll.

Nu ska jag dra något gammalt över mig, typ mitt täcke och försöka sova. Gymmet i morgon bitti så jag måste vara riktigt pigg för att ens tänka på alla dom jobbiga rörelser.


Sov gott; allihopa, everybody.

Postat av: Emma

Tack så mycket gumman! Ska du eller jag köra första rundan i morgon? Jag kan ta morgonen om du vill, så slipper du skrapa rutor, hehe. Pusss!

2009-01-19 @ 07:48:43
URL: http://sosexyalmostevil.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv; Ja, ibland blir jag riktigt tosig på dem gamle asså! Hoppas allt är bra med dej, gumman. Puss!

2009-01-19 @ 20:05:40
URL: http://eejjlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0