This is the time of my life !!

Idag hade jag Engelska lektion för första gången och det kändes helt okej faktiskt. Vi ska läsa om saker som intresserar oss osv. istället för att följa boken. Det tyckte jag lät mycket bra och läraren verkar jätte bra. PLUS i kanten.

Innan (ikväll) var jag, Tobbe och Elin på Väla och kollade upp vårt resemål som ska görs i slutet av Juli/början av Augusti! Vår destination ska bli Kreta. Det ska bli sååå skönt och gud vad jag längtar. Det hotellet som låter mest lockande är jätte fint och mysigt. Detta kommer säkert bli jätte bra och roligt :)

Och den 21 Februari bär det av till Malmö (Turnin Torso) för min, Elin och Josses del :) Dags för fotografering, hihi. Smink, hår och allt fixas där. Det ska också bli jätte roligt. Tack Elin för att du frågade mig. Som du antagligen såg på mig så blev jag jätte glad ;)



.... This is the time of my life !


Postat av: Elin

Så lite så, blev jätteglad att du ville följa med :D Som du oxå kanske märkte ! iiiih.

2009-01-13 @ 09:29:37
URL: http://eejjlin.blogg.se/
Postat av: T r i x i e

gött o resa vill jag med ! ;)



jag kommer förmodligen föra en paus eftersom jag vill jobba lite och flytta, fixa körkort osv :)

2009-01-13 @ 09:48:02
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: T r i x i e

nej precis man ska söka in när man verkligen vill inte för de ska så va. :)

2009-01-13 @ 14:53:28
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0