Tidsfördriv

Läs och njut....

Namn:
Sara

Ögonfärg: Blå.

Höger/Vänsterhänt: Vänsterhänt

Värsta ovana: Svär för mycket

Stjärntecken: Tvilling

Sko-stlk: 38-39

Är dina föräldrar skilda: Nej.

Din svaghet: Min nyfikenhet (kan vara både bra och dåligt, just nu får det vara dåligt)

Dina rädslor: Små kryp och små utrymmen

Mål för det här året: Att få bra betyg från komvux, få kroppen iform och spara en massa pengar till lägenhet.

Mest använda fras på msn: Haha (tror jag)

Det första du tänker på när du vaknar: Drömmer jag?
När går du och lägger dig: runt 23 tiden men ibland jävligt tidigt.

Mest saknade minne: Alla flummiga kvällar/nätter med Elin Persson och självklart studenten (klass OP05C)
Idkar du välgörenhet: Jag stödjer Rosa bandet varje år och barncancerfonden :)


Du?

Svär: Ja

Sjunger bra: Haha, ibland låter det bra i mina öron, i andras = fördjävligt.
Dushar dagligen: Ja

Kommer överens med dina föräldrar: Ja, det gör jag oftast.

Gillar åska: Nej, fy fan!

Spelar något instrument: Nej, det är inte min stora hobby precis.

Äger en iPod: Yes, en söt sådan.
Går till kyrkan: Bara på dop, bröllop och begravningar.

Sover med gosedjur: Ja ibland är min Bosse utsatt, haha.

För dagbok: Om blogg räknas.

Dansar i regn: Nehe de gör jag inte..

Sjunger i duschen: För mig själv i alla fall.


Senast du/senaste

Skrattade: Vet inte men det var nog inte så längesen :)

Grät: Vet inte det heller faktiskt...

Filmen du såg: Dukes of Hazzard, The beginning.

Sång du sjöng: Kid Rock and Sheryl Crow - Pictures


lite tidsfördriv.


Postat av: Elin

sv; ja, verkligen ibland är allt upp & ner.



tack, gumman. känns bra att veta!

2009-01-13 @ 23:18:06
URL: http://eejjlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0