Torsdag

Dagen har varit bra och jag mår bra (förrutom att jag har fruktansvärt ont i ryggen)!
Hade en lektion idag, matte. Matten är faktiskt ganska lugn, jag trode att jag skulle hata det men istället går jag och stör mig på och hatar historian istället för att läraren har lagt upp terminen jätte konstigt!
Min fritid denna veckan har varit en stor röra - bara en massa läxor! Först så hade jag matte sen fick jag två läxor i engelska och sen en uppgift på historian och när jag väl har gjort klart en så kommer där en ny, osv.! Imellanåt känns det som jag aldrig kommer bli klar, men nu ikväll har jag faktiskt gjort klart 3 st läxor, duktig tös! ;)

Just nu är jag helt slut och vet inte var jag ska ta vägen... Jag har haft ont i ryggen sen i måndagskväll för att jag antagligen har sträckt mig när jag tränade då. Hjälp vad jobbigt det är! Vet inte hur jag ska sitta, varken här hemma i vår sköna soffa eller i skolan på dom fruktansvärt jobbiga och hårda pinn-stolarna! Men jag ska väl vara glad över att jag kan sitta överhuvudtaget :) Där är ju trots allt vissa som bara ligger tills dom dör! Tack gode gud för att jag kan sitta upp :)


inget speciellt intressant idag heller men nu är det skrivet, haha :)
Läs och njut som vanligt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0