Upp & Ner, Hit & Dit

Dagen som började så bra, övergick till lite minde roligt ganska fort. När jag kom hem på min håla, öppnade jag ett brev från CSN:
Csn belsutar att avslå din ansökan om studiemedel.... (bla bla bla)
Köss mig i dalen... Jag behövde den hjälpen och med dom pengarna hade jag kunnat klarat mig på varje månad, men icke.. Nu kommer jag antagligen få hoppa av min Historia kurs för att kunna jobba mer och på så sätt klara mig varje månad.

Detta hade jag verkligen inte räknat med, jag trode att det skulle gå lätt som en plätt.
Nu känns det som jag är tillbaka på "ruta 1" igen !


Postat av: Emma

VAA? Vad fan håller dom på med? Varför fick du avslag? Shit, nu blev jag ännu mer nervös! Har fortfarande inte fått besked... Hur ska du göra nu då?

2009-01-27 @ 20:20:35
URL: http://sosexyalmostevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0