Min helg

Fredag: Tog det lagom lungt. Var i Ängelholm och bytade min tung piercing. Elin och Emma följde med mig så blev det McDonalds innan vi körde hem :)
På kvällen hämtade jag Elin och Tobbe hos Elins släkting sen blev det en lugn tv kväll.

Lördag: Gick upp ganska tidigt, för att vara Lördag så började jag göra ve mig, åt liiiite frukost en körde jag och Elin till Åstorp. Falkenberg nästa, det var ju dags för den efterlängtade teatern - "Virus i Bataljonen". Den var verkligen skit rolig!
Innan vi körde hem så körde vi in om Båstad och gled lite med Mustangen. Ole var ju så super snäll så han tvingade mig att köra den i Båstad och på alla små vägar hem till Åstorp igen. När vi anlände i Åstorp blev det en pizza sen körde jag och Elin vidare hem till Billesholm :)
Snacka om en super hel dag. Tack så jätte mycket :) Jag längtar redan till nästa år.

Söndag: Raslös som jag är så kunde jag inte bara ligga på soffan en hel dag! Så jag följde med mamma och handlade på Flower Team och Maxi. När vi hade ätit middag körde jag och Elin till Hbg för att hämta Tobbe och Robin. Så blev det varsin glass medans vi väntade på dom fjörarna :) Mums.





Ha en bra kväll :)

Postat av: Elin

Tack själv för en superlördag :)

2009-07-13 @ 22:43:38
URL: http://eejjlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0