Shopping på Väla

Vid 12 tiden körde jag och hämtade Michelle, sen körde vi vidare till Väla :)
Jag köpte det mesta som jag skulle ha tag på och kanske något litet extra som inte var ett måste, haha! Nu har jag bara något litet kvar som ska handlas :)


Tunika från Gina Tricot
Riktigt sköna :)


Body Butter - Mango!
Super bra och luktar himmelskt gott.


Shorts från Team Sportia.
I just love them.


Sjal från Stadium.


Tack för en roligt shopping dag Michelle :)

Postat av: Elin

Härlig färg på den översta från gina :) Vad kostade shortsen?? Haha! Tusen frågor.



Jo, vi kom ut på en promenad men fick korta av den.. Jag kan knappt gå/röra mig. Träningsvärk till tusen alltså! ; / Haha, men röga gjorde vi oxå !

2009-07-16 @ 10:21:35
URL: http://eejjlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0