Uppdatering

Det var ju några dagar sen jag uppdaterade sist. Men har jobbat så mycket så jag får ju göra de nu när jag är "ledig"!

Helgen har sett ut såhär, i korthet:
Fredag: Helsingborgs festivalen på kvällen med Elin, Malin, Emma, Josse, Tobbe och Richard.
Tack för en mycket rolig kväll :)

Lördag: Såklart var ju bakis när jag vaknade, skit tråkigt! Bröllop vid 15:00 tiden! Jag skulle ljuga för er om jag sa att de inte var jobbigt. Att gå in i kyrkan var ett av dom svåraste sakerna jag har gjort på mycket mycket länge! Även om det var jobbigt att gå in i kyrkan så ångar jag inte det för fem öre. Nu har jag minnet från deras bröllop :)
På kvällen blev det Helsingborgs festivalen med Michelle, Josse och Emma. Då var det nyktert för min del men hade trevligt då också :)

Söndag: Började jobba vid 15:00 tiden och slutade 21:30. Har inte mycket mer att säga om söndagen faktiskt.

Det har väl inte hänt så mycket i veckan så ni får nöja er med en uppdatering från helgen :)
Puss


Postat av: Elin

Ja och det ska bli så himla skönt att komma iväg :)

2009-07-31 @ 09:29:27
URL: http://eejjlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0