11 Juni

Idag var det skolavslutning på skolan med fika och betygsutdelning. Nu är det också gjort och jag är nöjd med både min insats och mina betyg ;)
Efter skolan körde jag, Robin och Elin till mormor och morfar och fikade, eftersom där var en hel tårta över från igår så tog vi med en bit till dom! 

Sen blev det Väla en runda (sällan). Jag fick tag på fel storlek på en tunika igår så jag skulle byta den idag och så skulle jag ta och fixa några andra ärenden - bland annat att handla på systemet ;) moahaha. Nu är det också gjort och det var väl inte speciellt roligt faktiskt om jag ska vara ärlig. Det bästa är ju att jag kan handla själv och slipper be andra att handla till mig!! Jag är friiii som en fågel :D

I morgon är det studenten som gäller för många personer och jag och Elin ska antagligen in till HBG, om det är fint väder, för att kolla på när studenterna springer ner för Kärnan :) Det kommer väcka gamla minnen.


nähä, nu ska jag och pappa kolla på TV och äta lite tårta, haha.
Ciao .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0