2 Juni

Det har varit lite blogg-torka för min del några dagar, jag har inte haft motivationen till det!
Med tanke på att det är förberedelser inför vår 45årsfest på Lördag så har jag haft hur mycket som helst att tänka på! Tänk att det är dags för festen redan denna helgen, hihi! Tiden har gått jätte fort.

Hur som helst så har jag gjort Nationellt Prov i Engelska idag, det gick väl sådär. Efter provet behövde jag lite time-out så jag och Tobbe körde till stan... Vi gick en runda på gröningen där vi träffade Cecilia, så vi satt och snackade ett tag.
Nu har både jag och Tobbe brännt oss av solen. Min rygg ser helt otrolig ut :P haha. Shit sicken bränna säger jag bara!


I morgon ska jag till Vårdcentralen 09:30, för att se vad dom ska göra med min rygg, om dom ska göra något överhuvudtaget!


Ciao



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0