Full rulle

Jag började dagen med sovmorgon, jag började inte förrän 11 idag. Jag skulle egentligen sluta 16:00 men fick sluta 15:00 isf för dom på jobb skulle till Åstorp, torparedagarna denna helgen ju!
Den extra lediga timmen var väl behövd kan jag ju säga, för ikväll är det dags för 20 års fest för Sandra nere i Häljarp. Nyktert för min del även denna helgen (var nykter förra helgen förstår ni).

Vid 10 i 8 ska jag ta och bege mig till Bjuv och hämta Emelia sen bär det av till Sandra men innan det ska jag ta och göra ve mig det sista som behövs.

Ha en trevlig kväll :)
Puss

Postat av: Elin

Ja, det var mysigt. Aa, handlade en parfym, ögonskuggor & polkagris :) Fast åt mest i alla möjliga stånd.. Haha ! Ha en rolig kväll, gumman!

2009-06-27 @ 21:23:10
URL: http://eejjlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0