Jag - 20 år.

Alla frågar hur det känns att fylla 20 år. Hm, det känns inget speciellt. Mer än att jag får lov att handla på systemet själv, haha!
Jag började dagen med att äta frukost med mamma och Elin, det var riktigt gott med frallebullar :)
Sen körde vi till Väla. Det var en av mina presenter - en shoppingtur och mamma och pappa betalar! Jag hittade en del och det var roligt att handla utan gränser, haha! Eller jag nådde inte gränsen i alla fall.
När vi kom hem ifrån Väla var det dags att göra middag och tårtorna. Snacka om att tårtorna var goda, höhö.
Min andra present var presentkort på Ticket av Robin och Tobbe :)

Denna dagen har varit riktigt bra även om jag har varit trött nu ikväll.
I morgon är det skolavslutning så nu kallar sängen verkligen.

Godnatt och sov så gott :)


Postat av: Elin

Hoppas du hade en bra dag :) Ses sen! puss puss.

2009-06-11 @ 10:31:34
URL: http://eejjlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0