Min 20 årsfest =)

Igår var det den 6 Juni och det var dags för min 20 årsfest =) Det var mycket förberedelser inför kvällen, alltså mycket sress inblandat. Men det blev en väldigt lyckad kväll, en mycket rolig och mysig kväll och vad jag har förstått så hade alla andra också lika roligt som jag hade =) Det känns bra att höra.

Jag fick bland annat presentkort på Väla, presentkort på Ticet, en kollage tavla av Elin och Josse, "hemma spa", en 50 cm lång dildo m.m. (Alla skulle känna och klämma på den väldigt tuffa dildon, haha)


jag och Krille försökte fota den med min web kamera men det gick inte så bra :P haha den var dö cool


Hur som helst så var kvällen väldigt lyckad och jag tackar alla som kom och gjorde min kväll oförglömlig :)
Nu kallar sängen för jag känner mig mer död än levande

Ciao.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0