Tisdag

Idag körde jag mamma till hennes jobb så jag kunde ha hennes bil idag, min gick ju i sönder igår *suck*! Men den blir snart lagad förhoppningsvis :) Innan jag släppte av henne på jobb så körde vi in om Skopunkten och innan jag skulle hem så körde jag till IKEA och till sist till min kusin och snackade lite!
Nu är jag bland annat ett par skor, 6 vinglas, 8 ljusstakar rikare, dock några hundra lappar fattigare!

Ikväll spelar Sverige mot Vitryssland i Malmö och matchen visas nu på 4an. Änsålänge så leder Sverige med 3-1 , det är inte helt förjävligt faktiskt, haha!

Imorgon börjar allvaret, det är då jag börjar jobba. Men det ska bli skönt att komma igång och tjäna lite pengar!

(Sverige vann med 5-1, hihi)


Postat av: Elin

Det hade varit supermysigt. ;D Haha !

2009-06-18 @ 08:53:39
URL: http://eejjlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0