Vårt midsommar firande :)

Igår mellan 08:00 och ca 15:00 var det jobb som gällde. Det var en bra dag på jobb, dock mycket att göra men inte så att vi behövde stressa oss igenom dagen! :)
Efter jobb så körde jag och Elin "hem" till Billesholm för att göra oss i ordning för att sen åka vidare till vårt midsommar firande hos Ingela och Conny (+ typ 20 pers till vad där).
En cider till maten för min del räckte! Det blev en nykter midsommar kväll för min del, men jag måste säga det var en mycket trevlig och rolig fest. Det var party prissar hela högen och det gillar vi! Jag trodde inte att jag skulle vara speciellt långvarig men vid ca 23:30 var jag nöjd och körde hem :) Sen var det bara att köra runder alla andra resten av natten, haha.
Jag lovar att det var skönt att lägga sig och sova efter dom runderna jag körde inatt, jag sov till 13:40 :D
Tack för allt igår, det var super kul!


Idag väntar nog en lugn fortsatt dag/kväll.


Kisses and hugs


Postat av: Elin

Tack för en supertrevlig midsommar gumman! :) Hade jätteskoj <3

2009-06-20 @ 19:36:40
URL: http://eejjlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0