1 Mars

25 årsfest för min älskade kusin igår :) Trots att det var riktigt segt i början, tyvärr, så kom festen igång sen :) Tack för en riktigt rolig fest, Krille och Petra <3

Men kvällen/natten slutade inte som förväntat!
Detta börjar gå till väldigt överdrift nu och jag orkar inte med det längre! Det känns som att jag håller på att gå under för att jag alltid ska bry mig om alla andra! Jag måste kunna ta hand om mig själv också!

Fy fan, vad jag är besviken på er två! Så gör man fan inte.
En besvikelse som denna, det är ingen ny känsla för mig! Jag kan inte räkna på mina fingrar och tår hur många gånger jag har känt såhär!

Det kommer ta lång tid för att läka dessa såren och ni två ska inte tro att ni kan räkna med mig på ett tag framöver !
Man ska ta vara på dem personer som står en varmt om hjärtat...

Postat av: Elin

Har tänkt jättemycket på er. & som du säger att tiden får läka såren. Men du ska veta att jag finns här för dig! puss.

2009-03-02 @ 12:43:29
URL: http://eejjlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0