20 Mars

Jag älskar verkligen detta vädret, sommaren är på G och vad finns det att inte gilla med vår vädret? Snart är sommaren här och jag längtar så, så mycket :)

Hur som helst så har jag varit hos min mormor och morfar och fikat idag <3
När jag kom hem ifrån dom så satte jag mig vid datorn och började kolla på The Hills... Nu har jag kollat 5 avsnitt, dom är ju så bara så det är svårt att sluta, men eftersom jag ska ut ikväll så måste jag sluta någon gång för att jag ska hinna göra ve mig :)

Nu är det dags att ladda kameran för ikväll ska jag ut och fira Emma med några till förståss.
Först ska vi till Asia Kock och äta, Mongolisk Babeque - mums! !! Jag vet inte riktigt vad som står på listan efter det men det blir säkert jätte roligt.


Ciao ;)


Postat av: Elin

Hoppas ni hade trevligt? :) Imorgon ses vi. puss & kram.

2009-03-21 @ 14:03:47
URL: http://eejjlin.blogg.se/
Postat av: Josse

Ohoh The Hills Älska

2009-03-21 @ 14:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0