25/3

Ojoj...
Ni måste veta hur det känns att gå på typ arbetsintervju eller när man kommer första dagen någonsin till nya jobbet.... Jo, så känns det för mig just nu!
Idag ska jag gå bredvid för första gången på mitt nya jobb och jag faktiskt ganska nervös! Men det är i alla fall tur att jag ska gå bredvid med Elins mamma ikväll från 16:00 - 22:00, och jag vet ju vem det är redan...


Nu ska jag bege mig så jag uppdaterar när jag kommer hem igen :)
Wish me good luck...


Postat av: Anonym

det går bra gomman =) hoppas min mamma är

snäll mit dig hihi

2009-03-25 @ 16:37:04
Postat av: Anonym

Heeej=) Jo det är bar abra med mig! Hur e de själv då?

aa de var de.. kan vi inte styra iho ngt till sommaren, typ grill på gröningen eller d´k en runda? Hade varit niiice! Vad e de för jobb du fått? =) puss o kram

2009-03-25 @ 22:15:07
Postat av: Elin

Tack så mycket :) Är så himla nöjd med mina köp! hihi.

2009-03-26 @ 09:55:46
URL: http://eejjlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0