Dagens.

Lite tidsfördriv :)

Humör: Sliten men glad ändå.
Gjort: Varit med Tobbe & Elin hela dagen. Vi har fixat & trixat i Tobbes lägenhet & har även varit en runda på City Gross, haha!
Planer: Bara ta de lungt, kolla lite TV sen gå & lägga mig.
Ser på: Dataskärmen

Lyssnar på: Ljudet från TVn
Läser: Inget.
Dricker: CocaCola (sockerbomb)

Äter: Lion choklad (inte bättre än cola)
Bästa: Att min mamma har fått fast anställning på sitt jobb, hihi. Kul för henne :)
Sämst: Jag vill också flytta till mitt eget.
Väder: Mörkt, det är kväller.
Vill ha: Miljoner på mitt kontot !



Postat av: Elin

Ja, det är så roligt för henne :) Ska säga grattis idag.. Hihi! Tack själv för igår, hade jätteskoj. Ses sen. Puss

2009-03-12 @ 09:29:13
URL: http://eejjlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0