Dagens =)

Har lite dötid över just nu så jag slänger in en dagens =)

Humör: Pigg och glad.
Gjort: Varit i skolan och varit på Väla (igen) .
Planer: Leta upp lite nya låtar, köra Tobbe till Elin och sen blir det en lugn kväll ikväll antar jag!
Ser på: Dataskärmen.
Lyssnar på: Kelly Clarkson - My Life Would Suck Without You
Läser: Bara det jag skriver.
Dricker: CocaCola - det är ju Fredag idag.

Äter: Ingenting.
Bästa: Att jag klarade Historia Provet, haha.
Sämst: Vädret.
Väder: Mulet, regnigt och hagel imellanåt.
Vill ha: Sommar och sol :)



Ögonhänge från Indiska, 39:50:-


Väska från Indiska, 249:-


Postat av: Anonym

vad fin blogg,enkel och stilren.Du skriver bra oxå,och hit kommer jag nog snoka vidare=)får väl passa på att önska en trevlig helg.kram hanna

2009-03-27 @ 18:57:55
Postat av: Elin

Sv; Tack, det känns bra att veta. Hoppas allt är bra med dej, gumman!

2009-03-27 @ 22:50:28
URL: http://eejjlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0