Dags att tycka till:

Sveriges Värsta Bilförare - Någon gång när jag sappar så dyker det programet upp... Kom igen, jag diggar "Gurkan". Han är fan störtskön och han kommer ,enligt mig, utan tvekan förlora i det programmet, alltså komma sist. Han har nog IQ som en badboll men det är därför jag diggar han, han skämms ju inte för något av dom korkade sakerna han gör! Klipp körkortet, ingen vill ha en sån idiot i trafiken.

Let's Dance - En mycket bra Fredags underhållning om jag får säga vad jag tycker :) Jag sitter bänkad framför tvn för att kolla på det varje Fredag. Men inse fakta... Vad gör hon Elisabeth kvar där? Hon kan inte dansa och hon får skit kassa poäng. Ut med henne!

Melodifestivalen 2009 - HALLÅÅÅ! Är det menat som en skämt till svenska folket (och för världens befolking för den delen) eller? Dom flesta låtarna som har varit med i deltävlingarna kan ju slänga sig i väggen. Vem kommer på såna skit kassa låtar och hur många är där som vill lyssna på dom egentligen? Skärpning, många håller nog med mig när jag säger att "det var mycket bättre förr"!!!

The Hills & Beverly Hills - Varför lägger man två av dom bästa serierna samtidigt på varsin kanal? För det första vet jag inte vilket jag ska börja titta på och sen är det bara jobbigt att sappa emellan kanalerna!
Jag tror det är dags för mig att köpa boxarna faktiskt.


Lite av en Fredagskvälls sysselsättning i Let's Dance pausen.
Ciao :D

Postat av: Josse

håller med dig helt alltså...men The hills avsnitt hittar du på mtvs hemsida om du vill se dom =)

2009-03-09 @ 12:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0