En egen åsikt, tack?!

Helt plötsligt är det fel att ha en egen åsikt!?
Jag blir så fruktansvärt irriterad på folk som tror att dom kan och vet allt om alla. Hade ni vetat vad man har gått igenom hade ni också formulerat era ord som jag har gjort!
Det är absolut ingenting jag skämms över utan jag står för vad jag har sagt, ord för ord och jag kommer aldrig ändra mitt beslut!

Dagen har kanske inte börjar som jag ville att den skulle göra eftersom min gårdag var så bra... Men vad vore livet utan motgångar? Inte speciellt lärorikt. 


Tänkte bara slänga in en bild på mina nya skor också.
59 kr... billigt eller vad säger ni ;)?


Postat av: Elin

Visst är skorna sköna? :D

2009-03-27 @ 13:24:07
URL: http://eejjlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0